Technisch dashboard intercoms

Naast het realiseren van meer inzicht in de data zoals op de voorgaande pagina's benoemd, is inzicht in het intercomsysteem ook van zeer groot belang. Hieronder zijn een groot aantal factoren gekenmerkt van inzichten die veelvuldig gevraagd worden:

 

  • Aantal oproepen
    a. Per post en/of intercom locatie
  • Aantal gesprekken
  • Gemiddelde wachttijd
    a. Per post en/of intercom locatie
  • Gemiddelde gespreksduur
    a. Tussen intercomposten
  • 24h Heatmap overzicht per uur per intercompost
  • Maximale wachttijd tussen oproep en startgesprek/acceptatie? (Exception analysis)
  • Waar komen de meeste oproepen vandaan? (Exception analysis)
  • Aantal oproepen per periode zoals dag/week/maand/jaar (Trend analysis)
    a. Filter mogelijkheden per dag/week/maand/jaar
  • enz.

 

Tevens is het inzicht krijgen in de performance/werking van het systeem van groot belang. Data die opgeslagen wordt kan ook gebruikt worden voor trendanalyses, het operationeel inzichtelijk maken van de werking van het intercomsysteem en hierbij de (eind)gebruiker de tools geven de werking van het systeem te optimaliseren, in samenspraak met de installateur.

 

 

Voorbeelden intercom dashboards:

 

Voor het intercom dashboard is gebruikgemaakt van een overzicht voor totaaloverzicht die in een bepaalde periode heeft plaatsgevonden. De velden die in het dashboard aanwezig zijn, kunnen geselecteerd worden om zo verder de “diepte” in te gaan om meer inzicht te krijgen in de beschikbare data die aanwezig zijn. Daarnaast is het middels de “controls” balk ook mogelijk om een selectie te maken van de volgende optie:

 

  • Laatste X aantal dagen
     

 

 

©Auteursrecht. Alle rechten voorbehouden.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.